måndag 2 november 2009

Grattis AIK

Ja dem tog som sagt guld i gårdagens match mot IFK... Synd, men som sagt dem var väl något bättre... =/

Idag är de inte mycket planerat - ska ta mig till Brastad om en stund. Hämta en massa papper på kansliet som de skrivit ut åt mig och Tommas...Hämta ut en vinst....vann 100 kr på en bingolott...

Funderar på om jag ska gå en promenad då jag kommer hem sedan... trotsa regnet och knalla ut... har ju regnskydd till vagnen och jag ha regnkläder så - varför inte =)

Annars blir de mys inne...

Ikväll ska jag på träning - har ju då som sagt en massa lappar som ska delas ut...även Tommas ska på träning...
Sedan är jag ju hemma vid 20 - då blir de TV...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en