söndag 1 november 2009

1 november

Natten var annorlunda... Theo sov från 22 till 04... sedan efter blöjbyte och mat sov han till 7.30... Riktigt skönt...

Istället har han inte sovit så mycket idag på dagen... inget och räkna i alla fall.... men nu sover han i vagnen efter att jag och mamma vart ute och gått! Får se hur länge till de varar tycker jag hör honom...

Vi var i Lyse förut och hälsade på Merete och Thomas - de sov där inatt!
Efter de åkte vi till mamma - åt god middag =P

Är hos mamma nu... kom nyss hem från promenaden. Visade upp plutten för min kusin Therese... gick vägen om dem. Tackade för presenten vi fått...=)

Nu ska vi snart dricka lite te...=)

Sedan åker vi hem - får vänta tills de är paus i fotbollsmatchen som Tommas tittar på.
IFK - AIK
Så ikväll blir de bara mys.. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en