onsdag 4 november 2009

Onsdag

I går gick dagen av bara farten...
Var i Kungshamn och hälsade på Marie-Louise och Oscar...mycket trevligt! =) Tänkte gå promenad men så fort vi var på väg ut så vräkte regnet ner... så de får vi ta en annan gång! Efter de åkte jag till pappa för att kolla luften i däcken... så nu är de bra!

Hade ledarmöte igår kväll inför lilla Höstrusket som är i helgen... fixade även med lotteri priser...

Theo sov bra inatt (han brukar ju göra det) men sov längre. Fick då mat och ny blöja... somnade om... han brukar vakna vid 7... men inte idag... så jag fick väcka honom.
Skulle köra Angelica till Uddevalla. Hon skulle på undersökning där... hoppas hon snart får svar så vi vet vad de är...

Åkte sedan vägen om Mc donalds...tog en frukost där... på vägen hem åkte vi vägen om mammas jobb... var dock inte där så länge. Angelica behövde hem... hon skulle jobba... var bara ledig halva dagen...

När jag kom hem var de tvätt att hänga upp (vanligt förekommande). Lagat mat - kyckling MUMS =)
Theo har ätit så nu ligger han och sover gott på täcket ...

Ska hämta Tommas sedan halv fyra... jag åker hem till mamma (jag ska på träning med killarna), Tommas tar bilen och åker till Näl och hämtar Merete. Efter de hämtar han mig vid sporthallen...
Så blir de mys hemma ikväll... ska beställa lite kläder har jag tänkt... får väl se vad de blir...

Nu kom jag på att jag glömt ringa MVC... måste komma ihåg de i morn... ska ju på efterkontroll... Blir att leta upp numret dit..=S

Nej... nu ska jag läsa lite bloggar och kika runt...=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en