onsdag 14 oktober 2009

Lugn onsdag

Inte mycket på programmet för dagen...

Hade en underbar natt... Theo sov från 22-04.45, då var de matdags...sedan sov han till 8.30..
Då var de upp för ombyte och mat... sedan åkte vi till Brastad - jag skulle hämta kort/nycklar och så på skolan (vi ska låna salar på Höstrusket), men hon som hade hand om de var inte där... Så Birgit ska ringa mig i morn... kanske jag hämtar dem då...

Så vi åkte hem igen... Theo har inte sovit mycket idag på dagen..bara korta stunder...men vart glad.. och nöjd...
Tvättat lite...

Tommas ska nu ta in våra utemöbler och grill... Theo sover just nu i vagnen..jag ska kila till Brastad snabbt medan han sover...hämta Anders och Simon...lämna dem här...Simon ska laga sin bil som står här... (delen han beställt kom idag.)
Jag ska upp på träningen snabbt..

Sedan hem.. e dags för bad och så för lilleman... mysigt...! Sedan tar vi de lugnt framför TV:en!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en