tisdag 13 oktober 2009

Ett snabbt inlägg...

Idag har dagen gått i ett...

Upp tidigt - tur Theo vaknade så man slapp väcka honom.

Åkte till jobbet och hälsade på.. bjöd på kaka till personalen och glass till Musslan barnen. Jag fick pengar och blommor av kollegorna... fyller ju snart år..=) Tack så mycket för de fina! =)
Mysigt och se alla barn och träffa alla igen...=)
Känns som de var länge sedan.

Efter de åkte jag med Angelica till Uddevalla... hon var in till ÖoB och och köpte ridbyxor. Ammade i bilen - de var nåt nytt...
Sedan till Hööks på torp och köpte ridskor och så... hon har börjat rida igen!=)
Snabbt in på OBS... sedan hem...

Grillade idag... var nog sista gången för i år..
Sedan åkte vi till mamma... jag och hon gick en promenad... sedan fixade vi med grejer för cupen... Anders hjälpte oss med dop inbjudan...så nu ska den snart skickas iväg...

Nä nu ska jag sova...

Hemma vid halv tre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en