torsdag 15 oktober 2009

Vart i Kungshamn!

I morse åkte jag och Theo först till Brastad - köpte blomma och skickade iväg brev inför dopet!
Sedan bar det iväg ut till Kungshamn och hem till Marie-Louise och Oscar =)
Där blev de fika - MUMS...Theo satt och sov i bilstolen...Oscar var ju vaken men sov även han en stund!
Lämnade blomma till dem som tack för alla fina kläder vi fått! =)
Vid 12 gick vi en promenad - så skönt väder och de var mysigt. Gick ganska långt... en bra runda. Inte alls fel!
Väl tillbaka, bjöd hon på lunch...mums de oxå... sedan var de dags för amma och Oscar skulle oxå äta... sedan åkte vi hem vid 15...

Tack för en nice dag ...!

Åkte till Brastad...lämnade ingredienser till syster yster som gör tårta åt mig som jag ska bjuda på till söndag. =)
Hon kommer och lämnar den sen...ska vara i frysen.

Tommas är på domarkurs - inför Höstrusket, kommer hem vid 21.
Theo sover just nu... jag har slängt ihop fyra äpplekakor. Hoppas dem blir bra.
Nu e det dags för TV:en...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en