måndag 12 oktober 2009

Tandläkar besök

Ja så var de idag... lämnade Theo med Angelica så hon gick en promenad med vagnen..då jag skulle till tandläkaren idag på morgonen. Så de var upp tidigt för och hinna i tid... nej då, de gick fint..!
Hade en del tandsten... och början till hål i en visdomstand... :/ så nu MÅSTE jag använda el tandborsten, tandtråd och skölja med flour...hur ska jag hinna allt det..?!

Sedan åkte jag till kansliet...fixade med papper... och så... sedan vägen om affären och handlade ett par saker... så jag kunde baka en kaka...

Lagade mat då jag kom hem... stuvade makaroner och korv...sedan blev de en tur till Brastad igen...

Väl hemma kunde jag slänga ihop kakan... Tommas hade Theo...ska lägga på glasyr sedan...

Har nu duschat... sedan blir de en tur till sporthallen, killarna har träning 19-20...Tommas ska till Munkedal på innebandy träning...är hemma vid 22...

Grattis Emmeli som fyller år idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en