onsdag 1 juli 2009

Varmt idag med...!

Idag har vi jobbat två stycken - Lisa var ledig. Vi var inte många barn - sex stycken. Efter frukosten packade vi en väska med frukt, muggar, vatten, kex mm... gick till stranden. Var där hela förmiddagen - gick tillbaka lagom till maten. Vi badade fötterna, kikade på musslor och krabbor m.m. hade de mysigt helt enkelt... bättre än och vara på gården...
Sedan var det en lång eftermiddagen, fyra barn men kändes som 10... minst... men klart barnen är också trötta i den här värmen och orkar inte med sig själva... mycket konflikter...

Åkte hem lite efter fyra... tog vägen om ICA i Brastad - hade ett paket som väntade...=)

Öppnade det då jag kom hem... var bebis kläderna vi beställde. Så fina och mysiga. Blir kanon. E ju små plagg 50/56... svårt och veta vad man ska köpa...men kul är det..!
Jag och Tommas åt lite mat... tjötade... sedaan åkte jag på träning mellan 18-19 sista träningen innan sommaruppehåll... har cup på lördag sedan e de lite ledigt från fotbollen...
Tommas är i Lysekil - de tränar med revyn ikväll - så han är med och grejar med ljudet!
Får se när han kommer hem... jag ska bara slappa nu i alla fall...

1 kommentar:

  1. Tycker du kan lägga upp bild på de ni köper till bebis, kläder , babysitter osv.. Är skoj att se sånt :)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en