onsdag 1 juli 2009

Vad händer idag då...

Hm... jo jag ska ju först jobba... idag är de ett sen sent pass... alltså till halv sju... vad som händer på jobbet vet jag inte... inget större planerat... då v i får renoverat i två rum så e vi låsta till vår lekhall... men de är de värt... kommer bli så bra...Kanske vi kilar till strranden idag... har pratat på de i ett par veckor...får se då jag kommer till jobbet.
Igår gjorde Eva sin sista dag hos oss... nu är hon en glad pensionär - hoppas jaag i alla fall...
Måste kännas konstigt.. att nu vara hemma... Men då hon bor i stan så kommer vi med all säkerhet att ses...=)

Efter jobbet blir de att åka till Brastad... Linus har match ikväll - Tommas ska döma den... så jag stannar där för att se matchen.. har inte sett så många av Linus matcher i år. Så de blir nog bra...

Tommas grejade ju i trädgården igår... så snäll... klippte gräset... rensade klart grusgången... och två delar av häcken... så nu e de bara hälften av häcken kvar - som han gör idag då han kommer hem... Det blir så fint... =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en