torsdag 30 juli 2009

Väntar besök..

Ja, idag första dagen på semestern...

Inatt har jag sovit så dåligt... vaknade vid halv fyra - kunde inte somna om - dröjde länge länge innan jag väl somnade igen. Men då sov jag oroligt...=S
Drömde nåt - kommer inte riktigt ihåg vad- men hemskt var det.

Vi har vart i Brastad på bageriet... köpt lite frallor och en vetekrans... Vi ska få besök av Sören och Florence... (de som vi köpte huset av) kommer på 11 kaffe...
Var ett år sedan de var här ... så de har ju hänt lite... Dem tyckte de var nice när Tommas ringde och frågade i alla fall...
Blir säkert trevligt...

Efter de blir de greja lite smått hemma... ska ju fixas mat och så... kanske se en film... vi hyrde ju tre filmer här om dagen... så vi får försöka se dem...
Ska till Lysekil senare... blir kanske middag på hotellet... Tommas har aldrig varit där. Så det kan ju passa bra - sedan kl 19 var de ju Måns Zelmerlöw i Havsbadsparken. Kan vara lite kul och gå dit...Se lite folk om inte annat.

Rose-Marie - ska lägga ut bild snart...lovar... Tommas får fota ...han tycker de är lika roligt varje gång. Eller inte... =)

Nej ska kila - får ju snart besök..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en