onsdag 29 juli 2009

SEMESTER...! =)

Precis så är det... ska nu ha semester fram tills trollet känner för och komma... (tills 4 sep) Efter det ska jag vara föräldraledig...

Så idag var det sista dagen... känns konstigt precis som jag skrev igår... men nåt mycket spännande väntar... =)
Fick sluta lite tidigare... kollegorna är för goa... nej jag gör det... nej du ska inte göra det... vänta jag tar det osv... =) fniss
Men dem vill ju väl. Haft 7 barn idag - lugnt... regnet höll sig borta hela dagen så vi kunde vara ute... GOTT! Fick kramat hej då till mina prinsar... innan dem flyttar ... kommer sakna dem...

Tommas e strax klar med maten... grillat idag... gott och komma hem till färdig mat..=)
Sedan blir de lugnt ...
37 dagar kvar... ca... kan ju gå över tiden.. eller så kommer den tidigare.. vem vet... vem vet...

Nej ska nu fira min ledighet med lite god mat..

1 kommentar:

  1. Min lilla isabelle kom tidigare. En vecka. Föddes ju i v38+6 så vem vet när eran kotte kommer :)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en