fredag 31 juli 2009

Vad är detta för väder som har letat sig hit...?

Katta - Nej, precis man vet ju aldrig när det är dags... blir när det blir...

Alikan - Kan tänka mig att jag inte är ensam om det... men i natt har jag sovit som en prinsessa trots ovädret utanför..

Besöket igår var trevligt... Dem var väl här i två timmar eller så... Trist och se att Sören blivit så risig...

I går kväll var vi ut till Lysekil... vi åt god mat på hotellet... mysigt... men kostade också pengar.
Kilade bort till Havsbadsparken.... då kom värsta skuren... den varade i tre minuter. Men den kom utan förvarning och det fullkomligt vräkte ner. =S
Sedan var de uppehåll... vi hittade oss en hyffsad plats med lä... de blåste ju en hel del...
Synd det för ljudet var inge bra.. vinden tog med sig ljudet bort mot hotellet istället för mot oss i publiken...
Men men Måns var ok.. inte kul för honom heller...var en hel del folk...kul att det är fler som trotsar vädret sådana tillfällen.

När vi kom hem kikade vi på fim... Madagascar 2 - den sög... om man får säga så...vet inte ens om jag hade tyckt om den om jag vore barn...?!

Som sagt blåsten har ju ökat... nu är de storm/kuling utanför ... Känns VERKLIGEN som höst...!=(
Hela natten.. trodde ett tag då jag vaknade till att huset skulle blåsa omkull eller nåt... och som det regnat/regnar... fasen vad trist... Undra hur det blir med seglingarna idag.. i sånt här väder.. kan man verkligen genomföra dagen?... Tror ju inte att det blir Alcazar ikväll heller i sånt här väder. Man riggar ju inte upp all utrustning i detta väder...
(Måns varnade ju igår - skulle de börja regna så skulle de bli paus) Det är ju sämre i dag...

Vad dagen har att bjuda på vet jag inte... kanske att mamma och Anders kikar ner... vi får väl se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en