tisdag 30 juni 2009

30 juni...

Idag har jag jobbat tidigt... hade sommarkalas idag (kalas för de barnen som fyller i juli). Frysarna hade pajat så jag fick slänga iväg till Konsum och köpa glass (allt vi hade i frysarna var bara och hiva) luktade inte gott kan jag tala om... =/
men kalaset blev kanon ändå..=)

Efter jobbet åkte jag till blomsteraffären nere vid ICA i Lysekil..köpte med mig en bukett till Petra som jag hälsade på ... då jag åkte hem... blev där i ett par timmar... tjötade och så.

Sedan hem och vända... duscha och så - kände mig inte fräsch. Åkte sedan på träning med killarna. De höll på till halv sju... sedan åkte jag till Folkets hus - där mamma var och jobbade ikväll. Lämnade ett kvitto till henne då hon ska byta de hon fickka svu av oss i present...

Då jag gjort de... var det bara att åka hem.. =) Tommas grillade... och de var så gott som klart då jag kom hem... MUMS med grillat kött... och tillbehör...det var inte alls fel.

Nu blir de Tv... vila kroppen... fötterna är inte lika svullna idag som tur är... behagligare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en