fredag 31 juli 2009

Regnet har slutat - blåsten lugnat sig lite...

Men men vet ej om jag känner för och åka till Lysekil sedan...
Hade vart kul och se Alcazar... om dem nu ens spelar ikväll. Någon som vet om de blir någon spelning?
Fast känner jag mig och Tommas rätt - så åker vi nog ut (så länge regnet håller sig borta)
Blåsten klarar vi.. men de suger om det regnar...

Blev inget besök av mamma och Anders. Anders e väldigt förkyld.. mamma tyckte inte vi skulle ses. Onödigt om vi blir smittade - fin tanke! Mamma är för rar =P
Tommas föräldrar kom förbi - dem hade vart på torp...
Annars har vi inte gjort så mycket..

Jag har ringt facket - om att jag ska gå hemma sedan från september... så de skulle fixa det.. får hem inbetalningskort m.m. istället. Ringt försäkringskassan... kollat av lite uppgifter... vart inne och begärt föräldrapenning... hoppas de blev rätt uppgifter m.m. är ju en hel vetenskap det där. Antar att de meddelar om man missat nåt eller gjort något fel...Hoppas det i alla fall...
Kollat vad som gäller för Tommas.. vad för lapp han ska fylla i med mera...

Mycket man inte tänker på som ska fixas...

Jo, igår var vi ju på Babyproffsen och hämtade ut vårt gratispaket... köpte även ett bäddset till vagnen... riktigt nice... nu e de bara trollet som saknas... ** LÄNGTAR ca 35 DAGAR KVAR**

Nej nu ska jag vila en stund framför TV:en...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en