tisdag 7 juli 2009

Tippen idag...

Jobbade tidigt - dock halvdag så jag slutade halv tolv... åkte då hem... gick till farmor där de blev middag, pappa kom också dit. Han slutar ju tolv. Sedan åkte jag med pappa hem... vi lämnade av lite grejer - hämtade släpet - lastade de med skräp...
Sedan åkte vi hem till oss - lassade på ännu mera skräp, både på släpet och i bilen... blev en hel del... =/ ...men nu e de slängt på tippen. Så skönt att bli av med det... ska ta en vända till - men då får vi plats med de i bilen...

Sedan var de hemfärd... tog några timmar... just att lasta på... sedan lasta av - då ska det ju sorteras också.
Han kilade ut och klippte gräset... jag klippte lite på rosorna... utblommade blommor... sedan rensade jag i rabatterna... Tommas hjälpte till med de då han klippt klart - tog även lite ogräs vid våra stenplattor...(där vi parkerar bilen).

Sedan var de in och duscha... vi åkte till Brastad... och Göfab - köpte en klädstång (vi ska ju fixa garderoben uppe). Så vi har någonstans att hänga kläderna...nu har vi dem nere... "jobbigt" bra och ha dem på samma ställe...=) köpte en ram också... så Tommas kan få upp en bild på sin sida sängen...har bara tagit två år...=S... men bättre sent än aldrig...=)

Åkte sedan hem... har nu slappat framför TV:en... tittat på minnescermoni för Michael Jackson... m..m

Har gjort lite för mycket idag... känns i kroppen... så nu blir de vila..

Ja de som den här veckan har gått på semester har sådär väder... inte alls som de andra två veckorna...men får hoppas de blir bättre... Är ju en del kollegor som gått på ledighet... resten går på fredag... sedan är de jag som jobbar två och en halv vecka till inna ledighet - dock på annan förskola eftersom de är sammanslagning från och med nästa vecka. Går förhoppningsvis fort...=)

Katta - Roligt, spännande med en lillebror..=)

Nej ska se på Tv igen...

2 kommentarer:

  1. ja, det ska bli skoj med en liten kille :-)

    SvaraRadera
  2. Du får ta det lite lugnt Veronica vila dig emellanåt. Det gör inget att vädret är halvdant får gjort en hel del som inte blivit gjort i värmen. Klätt om två regissörsstolar tex., Gbg besök igår hos Lotta på Liseberg.

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en