onsdag 8 juli 2009

58 dagar kvar...

Till beräknad dag... =)
Spännande...längtar...

Idag har jag jobbat tidigt...slutade halv tolv, men valde att äta på jobbet innan jag åkte hem så då blev klockan 12 innan jag åkte...Så nu har jag inte länge vart hemma... tar de lugnt - idag blir det inte mycket gjort.
Ska laga mat och diska sedan - annars inget.

Mamma kommer vägen om här då hon slutar jobbet idag...

Tommas kommer hem vid kvart i fyra - han ska bara in med grejerna, sedan åka till Lysekil. Är revy ikväll så de ska repa lite innan... gå igenom vissa saker m.m. Så han är inte hemma förrän sent...
Jag har en lugn kväll för mig själv... framför Tv:en..=)

1 kommentar:

  1. Kl 20 börjar förlossningar på tv4 fakta! de får man inte missa :)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en