måndag 6 juli 2009

Vad ska man skriva om dagen då?

Hmhm... började inte jobba förrän 11.30 idag...

Så gick upp vid kvart i åtta... åt frukost - läste tidningen.
Kikade lite bloggar, kollade mailen. Åkte sedan till kansliet - lämnade pengar och färdig sålda lotterihäften. Sedan var de dags för vårdcentralen - men var de öppet där.... nej! Fick då snällt åka till Lysekil - till den öppna mottagnigen. Var där kvart i tio... var så mycket folk. Men fick mig en nummerlapp... kom in till en sjuksköterska ca 10.40. Var där för och kolla upp ett märke på benet - det är ingen vanlig leverfläck. Har haft den ett tag...och den har blivit större. Mamma fick se den i går... och ville jag skulle kolla upp den. Hon trodde jag hade kollat upp den för länge sen - men nej Veronica har inte haft tid...=/
Fick i alla fall sitta ner i väntrummet igen...och vänta på en läkare som skulle komma och ropa in mig. Var inne hos honom vid 10.55... gick snabbt... han kollade på pletan... var ingen elak men han sa att vi skulle ta bort den... så jag skulle återkomma i september då bebisen var ute - så jag kunde ligga på mage... :)
Så nu är mamma nöjd... och jag med att de inte var en elak fläck.

Sedan var de bara att åka till jobbet... kom lagom till de skulle gå in ... och äta mat halv tolv... då gick Elisabeth hem... och jag och Lotta och Klas jobbade vidare... Lotta började också halv tolv. Klas gick sedan hem 14... vi jobbade tills halv fem...lugn dag ... bara 8 barn...blir fler i morn...

Väl hemma väntade Tommas med mat... sill och potatis blev de idag... lätt och gott...=)
Nu har Tommas vart och slängt skräp... nu ska han städa bilen invändigt...hoppas regnet håller sig väck... regnade för en liten stund sedan. Jag har diskat... ska plocka lite här inne...

Sedan blir de inte mycket mer... Tv och sova...

ja du "Katta" - flicka eller pojke...?!=/=)

1 kommentar:

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en