tisdag 28 juli 2009

Nytt besök hos BM...

Dagen har vart hyffsat lugn... 9 barn idag... tre som inte dök upp... trött man blir på det. Man kan ju höra av sig...=/
Vart ute mycket - både på förmiddagen och på eftermiddagen - passa på när SOLEN skiner!
Så nu har jag bara EN dag kvar att jobba... känns konstigt ... lite ledsamt - men så har man något super kul/spännande att se fram emot! Ett litet bus troll ... som kommer inom hyffsad snar framtid.=) ca 38 dagar....

Efter en dag på jobbet var det dags att besöka MVC...för v 35 besök...

Järnvärde: 149 (Super bra så jag ska inte äta fler "kvinna" tabletter)
Fick svar på glukostesten hade 5,9 på den i fredags, så de var bra.
Idag var sockret: 5,1
Gått upp 0,5 kg på ca två veckor... sammanlagt 8,5 kg
Bra urinprov...
SF: 34,5 (ökat 2,5 sedan sist)
Hjärtljud: 149
Hade högt blodtryck idag... 145/90.. var samma efter jag vilat ... så jag ska tillbaka nästa vecka för koll av det...alltså då ett extra besök...

Var vägen om mamma på hemvägen... tjötade lite...
De ska till Skara i morn ... så fick ju kolla av läget...

Nej nu blir de lugn hemma kväll - med film och bara mys...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en