måndag 27 juli 2009

Snart semester..bara två dagar kvar att jobba nu!

Var lite barn idag... blir ialla fall tre barn till i morn. Var 6 stycken ... i morn blir vi i 9 i alla fall - tillkommer mina tre pärlor..=) Ev fyra andra också men det är väl inte troligt då dem inte dykt upp innan under dessa stängningsveckor...=/
Började halv åtta... var först på vår avdelning - fick kila redan 13... men Tommas hade inte lämnat bilen ännu så 14 kom jag därifrån - då åkte jag med Tommas hem.

Tommas fick fixat fler testtickor i dag till sin blodsocker apparat...så jag kollade nu 16.30... hade då 5,3 ... vilket är bra... ska ju till bm i morn...få svar på testet jag gjorde i fredags antar jag... och göra nytt- så man vill ju att de ska vara bra...
Tommas kollade också sockret idag..låg högt..så undra vad hans doktor säger i morn...
Han vill själv inte ha tabletter eller sprutor... vi får hoppas att blodprovet visar bra...

Ska sätta på en maskin tvätt.. om nu det som hänger där e tort... så jag får plats att hänga det...
Sedan bara glo på TV... funderar på att åka till pappa ...men vet ej om jag orkar - e trött idag. E vädret tror jag - värsta grått och trist ju... =/ Känns då inte som sommar inte...

Drog ut barnen i dag på förmiddagen i regnet... men vad skönt de var... segt och vara inne hela dagen... finns ju regnkläder. Än så länge kan jag ha mina hemma regnkläder... tur det... =)
Anne och Zandra som jag jobbat med innan har semester nu...Anne har tre veckor och Zandra en vecka innan hon ska till Almen och jobba... hoppas för dem att vädret blir bättre...! Speciellt för Zandra då hon bara har en vecka.
Så nu är det jag, Annika och Elisabeth som jobbar ... dock bara två dagar till ihop.. för från och med torsdag har jag semester fram till beröknad dag 4 september...
Efter de föräldraledig...
Känns lite konstigt med...

Nej nu bökas de i magen.. tror inte de uppskattas att jag sitter här... kanske känner sig ihoptryckt eller jag vet inte ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en