torsdag 9 juli 2009

Ja då var den här dagen snart slut...

Har ju som sagt jobbat...vart lugnt idag... många personal... lagom med barn... i morn blir de ännu färre barn... men lika många vuxna...=S..

Var ju på banken och fick fixat med nya doser... kanon det. Var ju ny design - var ju inte ffel och få bytt dem...=)
Kolla mina konto grejer får jag göra en annan sag.. var ingen där som kunde assistera mig med de kände jag...e ingen panik..

Sedan besökte jag Goodtown..men syster yster jobbade inte... fick ändå köpt en filt att ha vid stranden eller liknande... och en dricka - var såå törstig...
Åkte sedan sakta men säkert ut till Lysekil... regnade från Lyse och ut.. =/... Men men tog en runda nere på stan... en del folk ute i regnet ändå...
Väl på jobbet var barnen påväg in... våta - vissa ända in på skinnet...
Dagen var som sagt lugn... sista barnet dick halv fem... vi tre som jobbade pratade en stund innan vi kilade ca tio i fem... då var de i alla fall uppehåll...
Men då jag kom till Lyse - vräkte det ner... och höll i sig så en bra bit... men från Brastad var de regnfritt... knepigt väder...

Tommas var ju redan hemma... slappar framför TV:en ... det har jag också gjort... gott..=) åt räkmackor som vi fixade till ... MUMS...=P
Nu blir de diska, duscha, ladda en maskin tvätt... sedan se på tv igen... inte så mycket och se på ikväll men...

57 dagar kvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en