torsdag 9 juli 2009

Jobba sent...

Börjar halv tolv...

Så ska snart åka till banken - hoppas man kan få lite hjälp där... doserna funkar dåligt - ser typ inte siffrorna... Sedan ska jag kolla hur jag har de med mina spar tillgångar...

Kanske besöka syster på jobbet... beror på vad klockan är...

Hoppas regnet håller sig väck... har inga regnkläder som passar...=S... undra varför... =). Eller jo jag får precis på mig regnjackan jag har här hemma... men ja byxor??... men vi håller tummarna för att solen kikar fram sedan...så vi kan vara ute på eftermiddagen...=)

1 kommentar:

  1. Hej Veronica ta mina byxor inne på Krabban. De hänger till höger på väggen vid barnens regnkläder, där hänger även regnjackan.(det blåa m kommunens emblem) RoseMarie

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en