fredag 10 juli 2009

Fredag med mys...

Jobbat en stund idag på dagen ...blev en kort dag...många vuxna... lite barn - bara fem stycken...

Sedan åkte jag och handlade efter jobbet...
Väl hemma satte jag mig vid TV:en... halvsov lite... =) Tommas kom hem kvart i tre... nu har han semester i fyra veckor... gott gott

Jag har 13 dagar kvar att jobba..

Vi har sett på film... mysigt då de öser ner på utsidan... (har ju gjort de hela dagen)..=/
Blev Wallander - Hämnden (ganska så bra)...

Nu har vi gjort mat... en tacopaj som strax e klar... Tommas diskar ... så ska kila ut i köket och hjälpa till lite nu...

Ha en bra kväll... nu laddar vi för IKEA i morgon..=D

2 kommentarer:

  1. Ha det så skoj på Ikea :)

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Det är jag Dancia från septembertråden :-). Tänkte fråga hur du har fixat den där omröstningen pojke/flicka?

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en