måndag 29 juni 2009

Handlat idag...

Jobbade först mellan passet - kilade dock hem tidigare (45 min tidigare)... åkte och handlade lite mat... sedan... kom Tommas hem... han duschade och packade sin domar väska...

Sedan åkte vi och köpte lite prylar till trollet - så fint... och mysigt... men de är några saker kvar... blir Ikea nästa helg..
Så nu har vi laddat oss en liten hög med grejer...

När vi kom hem var de till att få i sig nåt lätt... Tommas har nu åkt iväg till Smögen - han ska döma fotboll där... så han är väl hemma vid halv tio eller så...

Jag ska greja lite hemma, ta in tvätt, laga mat, sätta in papper i pärmar...slappa ...

2 kommentarer:

  1. vad köpte ni för skoj till bebis ? :)

    SvaraRadera
  2. Jo, det bli nog mycket av det. Vi kommer nog att tälta ganska mycket :) hoppas jag ialla fall. Hur är det annars då? Kraam

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en