söndag 28 juni 2009

Sol...

Igår:

Kalaset blev kanon bra.. med släkt och vänner - tror mamma och Anders var nöjda efteråt...=)
Saknades några - men de är sånt som kan hända...
Blev en del mat över... så vi ska till mamma vid halv fyra och äta...=) Gott med kall mat... perfekt i sånt här väder...

Idag:

Åkte och badade efter frukosten... eller jag tog ett dopp satt sedan en stund i solen och torkade - läste tidningen...Tommas hoppade över doppet...satt bara i solen...varmt och skönt...
Sedan åkte vi till Goodtown och köpte parasoll och lite andra små grejer - Tommas köpte sig en t-shirt och boxershorts... Åt glass med systeryster innan vi åkte hem igen...

Håller på och vattna i trädgården... där vi sått gräs... och i rabatterna... rosorna och så behöver vatten... rabarberna ser halv roliga ut också...
Tvättar en del tvätt.. blir en del... så de svetttas och smutsas ner...

Satt på altanen...först i solen... men klarade inte av det... och jag älskar sitta i solen annars... =S..Blev skuggan tillslut... men fick gå in... kändes som jag skulle svimma... ändå har jag både ätit och druckit flera liter...

Ska nu fylla i min semesteransökan - lämna den i morn...sedan fräscha upp mig innan vi åker till mamma...
När vi ätit och så... ska vi hem igen... rensa i trädgården... e så mycket ogräs... men tar de efter 18.. något svalare då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en