tisdag 26 maj 2009

Knepigt

Känns som man bara jobbar av tiden just nu... eller ja de här två dagarna har känts så..=S
Då lite planering inför hösten börjar... med nya barn som ska skolas in... vem ska ha vilka osv...
Vad ska barnen få i present... ja typ så... känner sig lite utanför...
som ( du e ju inte här till hösten.... )

Men men... ska nog överleva det med... ska ju bara vara hemma till siste maj om de blir som vi tänkt oss... Vill ju ändå veta vilka barn "jag ska ha som ansvar sedan" då jag kommer tillbaka ...eller..

Så även dagen idag har vart seg... vet ej varför...

Efter jobbet åkte jag hem och åt... Tommas hade lagat mat... sedan duscha... åkte på träning... var där i en och en halv timme - tog sedan vägen om mamma för att scanna in en bild till jobbet...

Väl hemma igen...slappa ... och vänta på att Tommas ska komma hem från mötet i Uddevalla...

1 kommentar:

  1. Har du öveklagat ditt HP igen?? Jag ska ansöka imorrn hade jag tänkt.. men det är lika krånglit som sist jag sökte =)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en