måndag 25 maj 2009

Gud att man kan vara så trött...

Idag e jag riktigt seg...känns som de mesta gått segt...

Haft planering...så jag började 45 min tidigare... alltså halv nio... vi utvärderade hösten och vårens arbete... sedan lite planering inför veckorna som kommer... e ju mer sommar, sol och lek... men lite kalas, avslutningskalas m.m.
Då jag hade somnat de små på vilan... hade jag rast - då åkte jag till färgbolaget och inhandlade mer färg till altanen...=)
Så Tommas står nu och målar de sista bitarna till räcket... hmhm ja de är några stycken... men han e snart klar..=)

Jag var och stor handlade mer eller mindre efter jobbet... var typ tomt på mat här hemma... men nu har de ändrat sig...=)... Fick köpt lite och ha i frysen med...
Blev inte så dyrt - förvånad... var ju mängder i vagnen... men en positiv överraskning...=P

Då jag packat in all mat på rätt plats... så tog jag disken... ska snart äta lite... väntar på att Tommas ska komma in..

Tommas visade bilen för en kille idag... han verkar intresserad... han ger svar i morn eller onsdag... hoppas hoppas...

Sedan TV...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en