onsdag 27 maj 2009

100 dagar kvar...=)

Tänk de är ju ingenting ... tiden går fort fort... mycket för att man jobbar tror jag...

Katta - ja, jag har faktiskt överklagat en tredje gång... väntar på svar därifrån...hoppas kan man ju alltid...

Idag jobbade jag tidigt... så e nu hemma... och ska vara de hela eftermiddagen och kvällen... de blir en lugn hemma dag. Skönt känner att jag behöver det... vart så mycket nu i det sista... och de är lite så fram över... möten, träningar m.m.
Vart lugnt på jobbet - vi har många som är ute och reser... så de är halv styrka på avdelningen.
Blev ju inget överskolningssamtal ikväll - läraren i skolan e sjuk. Så vi får ta det en annan dag, kanske nästa vecka...

Tyckte vi hade "lagom" med räkningar den här gången... men igår kom de en till - skatten på nya bilen...så ja det var bara och betala... och se glad ut...! =/... men men

Tommas ska tvätta bilen ikväll om blåsten (snarare stormen) lugnar sig... men just nu ser de inte ljust ut..=S... återstår ch se.

Nä nu ska jag förbereda middagen... men först diska...

1 kommentar:

  1. Håller alla mina tummar o tår för att de människorna ska ge med sig och ge dig HP! Och jag tror inte jag fick tillbaka någon lapp från dem , minns inte hur det va . Men tror att jag fick hämta ut mina pengar på baken då jag fick HP sist.

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en