onsdag 20 maj 2009

Hmhm... regn regn

Tråkigt väder... de är så man skulle stanna hemma och krypa ner under en filt framför TV:en ...

Men nej, ska till jobbet om en sund... e sen sen idag... alltså halv sju... efter de vet jag inte om de blir till o åka till pappa en sväng... lämna present till Yvonne som fyllt år... eller se Linus spela match... vi får väl se... har vi inte halv sju barn kanske jag kan smita tidigare och hinna både och...=/

Får hoppas Tommas ringer mig sen med någon bra nyhet gällande bilaffären... vi får väl se... de som är viktigt är ju vad vi ska ge för den nya ... våran struntar jag snart i... små fel hela tiden...=S...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en