tisdag 19 maj 2009

Trött

Men de är inte konstigt...

Rose Marie hälsade på oss idag på jobbet - hon skulle nog se så vi jobbade...=)... du såg riktigt fräsch ut..=) Du e snart tillbaka...

Vart en långa dag med jobb... började tidigt... slutar ju då 13 egentligen, men idag hade vi tema avslutning med drop in då barnen skulle gå hem. Och de började kvart över ett så jag hade hand om alla som kom mellan 13.15 och 14.45. Så hade Lisa och Tove barnen...
Sedan var de samtal (överskolning) 15-15.30 men var ej klar förrän närmare 16...:S... då kom Tommas till jobbet... hämtade mig... vi åkte till mvc.

Träffade då Eva idag... vi vägde (hmhm går ej in på det), Fick svar på blodgruppsprovet, kollade järnvärdet (135), blodsocker (4,5), blodtryck (135/80). Lyssnade på hjärljudet... 144 idag... =).. har växt bra också. Urinprovet äver de bra.
Så nu är de tre veckor till nästa gång...

Efter de åkte vi till träningen....killarna tränar ju idag... jag lämnade lappar till Martin som han fick dela ut ... jag åkte hem redan efter en halvtimme... var trött och hade inte ätit på LÄNGE!..

Bilen hade två saker att byta ... en damask och en bromsslang... =S.. tröttsamt... undra va dem säger i morn om bil köpet... vad vi "ska" ge för den andra...?!... våran får vi inte många kronor för...

Men men ... nu finns de inte så mycket kvar och skriva... ska se på TV... mysa med Tommas och trollet...

2 kommentarer:

  1. Vad har du för SF mått?

    SvaraRadera
  2. Ja man måste ju kolla så att ni håller ställningarna! Mår faktiskt riktigt bra, det trodde jag aldrig bara för ngn dag sedan.

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en