onsdag 20 maj 2009

Volvo v70..=)

Japp de är vår nya bil...=) en blå sådan.. så nu ska vi bara bli av med vår..... ska sälja den själva...
har ev en intresserad ... men vi får väl se... han ska titta på den i morn...

Efter jobbet idag... så fick Tommas i uppdrag att köra sin pappa till näl... så de ändrade våra planer för kvällen lite...
Så när jag åkte hem fick jag ta med Roar på vägen hem... sedan åkte dem till näl och jag hoppade av hos min far i Hallinden...var där i tre timmar... så han körde hem mig efter rent hus...

Nu har jag precis duschat... Tommas e kvar i Trollhättan.. just nu tar de prover...

Får se när han kommer hem ikväll/natt..=S man vet ju aldrig sånt...

Jag ska ringa Linus och kolla hur de gick i matchen i kväll som de spelade... sedaan lägga mig och se på TV... =) E trött... vart tre långa dagar på jobbet ..
Skönt och vara ledig i morn...

Kram och god natt på er

1 kommentar:

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en