söndag 26 april 2009

Nu e jag trött...

Blir Tv för resten... ikväll...

Idag har jag vart hemma... Vi hade planerat att rensa i häcken... och i grusgången... men jag gav upp orkade seriöst inte... Tommas gjorde de själv... han e för söt... han sa - gå du in och vila jag gör detta.

Så jag kilade in och började skriva lite utvecklingssamtals lappar... ska ha två samtal i veckan som kommer... så måste bli klar med dem... så jag vet vad jag ska ta upp m.m.
De är två syskonpar... så sen är de bara två barn kvar efter det.
Lagade även middag... så vi åt innan Tommas kilade iväg - han skulle till Grundsund och dömma fotboll kl 16...
Jag fortsatte skriva... och så när han åkt... sedan kom mamma och Anders ner vid halv fem... mamma hade köpt ett linne åt mig på torp... snällt.. Anders skulle grjeja några timmar med altanen.... gjorde lite mer på golvet...

Mamma åkte till mormor vid fem... så jag fick assistera de jag kunde där ute...

vid sju körde jag hem Anders... då jag lämnat honom stannade jag till vid fotbollsplanen... herrarna spelade idag... såg sista halvtimmen... så Tommas kom dit efter sin match...

Nu har vi äntligen kommimt hem... och ska slappa framför TV:en..=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en