lördag 25 april 2009

Nu har den här dagen oxå gått...

Som sagt Anders kom ju lagom till maten förut.. sedan grejade han... Tommas hjälpte till Simon dök upp först vid 16... han golfade först med några kompisar. Så innan han kunde börja arbeta så skulle han oxå ha pastasallad... även hans tjej Bea som var med...=)

Sedan var dem i full gång... jag gjorde mitt PIM arbeta...data grej som alla lärare i Lysekil ska göra... de finns fem steg... man ska göra minst till steg 2...och de är den uppgiften jag håller på med nu.. fick ett par saker att rätta till ... så nu hoppas jag att de är andra gången gillt...

Vid 17 åkte jag och Tommas till hans föräldrar... de hade bröllopsdag idag... och ville vi skulle komma dit... och då fick vi grillat...=)
Tårta efteråt...
Tittade på Robinson där... yes Raffe åkte ut...

Nu väl hemma... tänkte bara snabbt uppdatera... så nu blir de sängen... trött...=/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en