måndag 27 april 2009

Dagens bravader...

Hmhm... dagen på arbetet...har vart lugn.. trots 16 barn.. och så.. fint väder... vart ute och lekt massor...=)
Slutade 16 idag... åkte hem... jag och Tommas käkade lite.. sedan tog Tommas disken... jag skrev klart inför samtalen jag ska ha imorn på jobbet...=)

Sedan vid kvart över fem... åkte vi till Brastad... jag tog ut pengar... mamma skulle ha 150... sedan ska jag klippa mig imorn...=)

Tommas körde mig till mamma ... han åkte själv på möte angående innebandyn nästa säsong som börjar i augusti...

Jag och mamma och Linus kilade på fotboll Simon spelade mot Tanum... jag åkte då de var 15 min kvar... då låg de under med 0-3..=/... skit... men de var målvaktstabbar...

Tommas slängde ut med blåkorn på gräsmattan... så nu jädrar vad gräset kommer växa... och vi behöva klippa... men förhoppningsvis hindrar de mossan i alla fall...till en del...

Har känt av "trollet" idag... när jag kom hem och låg i min säng... fyra fem buffar... på samma ställe... mysigt...

Nej nu bli de TV...

1 kommentar:

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en