fredag 3 april 2009

Fredag...=)

Jobbat sent... så har inte vart hemma så länge...

Tommas tittade inom jobbet vid 14... skulle säga hej då och prata lite.. han är på väg till Karlstad nu. Innebandy cup med killarna... de sista de gör innan uppehållet...så Tommas är borta hela helgen...

Mamma och Anders kom nyss och lämnade ett lass med brädor...(golvet) till vår altan... som de hämtat på torp...eller ja köpt va klart...!!=)
Nu skulle de åka till Brastad och förhoppningsvis hyra ett borr på Jonsered... som vi behöver i helgen...så då kommer dem snart tillbaka... och lämnar det... hoppas dem har de inne...annars blir de inget gjort i helgen här... och vi som ska göra grunden... men vi får se...

När dem har vart här ... så ska jag göra mig klar och åka efter dem... till Brastad... blir till och vara hos mamma och dem ikväll... trist och sitta här själv...Ska vi äta nåt o så... vad vet jag inte..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en