lördag 4 april 2009

Är helt slut...

Vilken dag... gick upp vid 8 i morse... grejade lite hemma...tvättade... bland annat. Sedan äta frukost - havregrynsgröt idag... =)
Sedan var de till och diska... plocka undan, gå och handla då affären öppnat...

Efter nio kom Anders och Linus ner... och skulle dra igång altan byggandet - de skulle gjutas plintar idag...
Jag började flytta blommor... måste ta bort blommorna vid väggen och även en del av dem som vi har i en rabatt på gräsmattan... JOBBIGT... slängde några jag ej vill ha kvar...

Mamma kom ner vid elva...då fikade vi... sedan hjälpte mamma mig med att fixa i rabatten mot vägen... flyttade blommor och tog bort en hel del... blir nog bra när det blir färdigt..=)

Jag och mamma lagade middag vid 13... mums... då var man riktigt hungrig...

Vid fem... var plintarna klara...även jag och mamma hade fixat klart i rabatterna... så det var inte fel at gå in i duschen sen.. =)

Känner mig trött i kroppen nu... så de blir en lugn kväll... =) Vi är trötta allihop som har grejat idag..=/ =)
Sitter hos mamma nu - vi ska troligen ut och äta... GOTT
Ha en bra kväll...

2 kommentarer:

  1. Hej, Veronica! Glöm ej att vila dig också det behöver du.Kramar från RoseMarie

    SvaraRadera
  2. skönt när man känner att man har gjort nytta! vi har oxå varit ute HELA dan.. är helt slut =)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en