torsdag 2 april 2009

Pappa kommer snart på besök

Har jobbat tidigt idag... så på vägen hem åkte jag inom affären... handlade lite...

Hem och bara ta de lugnt... ringde pappa.. han kommer hit om ca 40 min... och ska lämna cementblandaren... förhoppningsvis ska vi göra de första som rör altanen i helgen... Så då behöver vi låna den... :)
Ska göra lite mellanmål snart oxå... sedan vila mig innan pappsen kommer...

Förhoppningsvis ringer Marie-Louise sen... så kan vi prata lite... var svårt i går då lille Oscar var ledsen och inte alls på humör...

Tommas kommer hem och vänder sedan... eller ja nästan i alla fall... han ska iväg och ha innebandyavslutning ikväll med sitt lag... mellan 17-21. Så jag har TV:en för mig själv... finns väl kanske inte så mycket och se men ändå...

Nej ska kila... byta kläder... jag känner att min tröja är kladdig... kan inte förstå det...

Vet nu två till som ska ha barn... men säger inga namn... de blir många födda 09...=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en