söndag 5 april 2009

Skönt och bara ta det lugnt...

Vaknade i morse av tidn ingsbudet... köpte mig en GT... gick tillbaka till sängen... mysigt och bara kunna ta de lugnt...

Gick sedan upp och åt frukost... kollade mailen m.m...
Ringde mamma och kollade hur de var med dem... efter gårdagens jobb...=) Det var bara bra - de hade gått promenad med Azaya... och putsade nu förnster. De skulle jag också behöva göra... får se på tisdag om vädret tillåter... då slutar jag tidigt..=)

Har diskat... jättedisken...blev en del i går då vvi var flera här... och åt middag m.m... men nu e den gjord...=)... Skönt ... fint i köket igen...
Har ätit lunch... blev rester sedan igår... helt ok...=)

Väntar på att Tommas ska komma hem... dem är påväg nu i alla fall från Karlstad... så vid fem e han troligen hemma... Då ska vi kika i trädgården... på de som är gjort... sedan ska han få fortsätta i morn...
Hmhm... nä nu har jag inget mer och skriva... ska läsa lite... och gå mig en liten promenad sedan...=) maten får lägga sig lite först...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en