lördag 21 mars 2009

Kvällen...

Ja, matcherna gick bra...killarna spelade kanon...kämpade väl...!=)

Då jag kom hem bar jag ut alla blommor... och planterade om dem.. så nu har mina krukväxter fått ny härlig jord...=)
Tog typ tre timmar...=S...men nu e de gjort och dröjer tills nästa gång...

Tommas och Linus kom hem vid fyra...

Vi gjorde tacos... har precis plockat undan och diskat efter det... blir en del grejer...
Nu ser dem på hockey - Frölunda mot HV 71. Inget kul... om ni frågar mig..

Men ska snart se Robinson... och se om det är nåt och ha...
Då vi sett de åker Tommas och Linus till Brastad för att gå ut med Azaya... Angelica e ute ikväll och hon klarar sig inte tills hon kommer hem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en