lördag 21 mars 2009

Äntligen fått sova ordentligt

Var så trött igår som sagt... men har sovit kanon skönt i natt...=) Det var behövligt..

Vaknat tidigt... gick inte att undgå.. då Tommas och Linus var uppe... de har åkt iväg på DM till Stenungsund...för en stund sedan...

Jag skall till sporthallen.. Morlanda från Orust kommer hit och vi ska ha match mot dem..:) Ska bli kul och se killarna spela..jag var ju ej med sist då dem spelade mot LFF...

Då jag kommer hem skall jag förhoppningsvis plantera om mina blommor... om vädret håller sig.. vill göra det ute...:) Behöver göras nu..

1 kommentar:

  1. jag kommer oxå kunna ha egna blommor ute i vårt nya "radhus" :)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en