söndag 22 mars 2009

Nu är kursen klar...

Jag har nu gått BAS 1 ledarutbildningen i fotboll... äntligen är alla fyra gångerna avklarade...=)

Så skönt och sitta här och gjort färdigt det...
Som sagt har vart iväg sedan kvart i nio i morse på kurs...kom nyss hem... alltså halv fyra...Vi var inte så många idag... flera som hade förhinder...- trist... att missa och behöva ta igen...
För de får man göra någon annanstans, tex om Lysekil ordnar en BAS 1 kurs så kan man göra de tillfället som man missat här ... hos dem istället.

Så om jag vill nu kan jag gå vidare och även läsa BAS 2 men just nu e jag inte sugen på det...

Nu ska jag snart äta... pastagratäng med kyckling...MUMS... väntar på att Tommas och Linus ska komma hem... Dem är i Färgelanda... Tommas dömer innebandy där.. och Linus e med och kikar... han ville ej sitta med mig på kursen..(förståligt)
E väl hemma innan 18 hoppas jag...

Annars e dde bara slappa... e trött... och i morn e de jobb igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en