söndag 29 mars 2009

Åh vad skönt att ha en dag till och bara vara

Som sagt, att kunna gå upp då man vill på morgonen... de gjorde vi idag. Sov ut - =)

Åt mysig söndags frukost, tog de lugnt framför TV:en - jag läste ur den bok vi har då vi diskuterar på pedagogisk måndag (har det i morgon). Läste lite mindre än hälften, sen hade jag ingen lust mer.

Då åkte vi till Tommas föräldrar - de hade ringt igår om vi inte kunde komma vägen om idag... Så där blev de fika...sedan då vi åkte hem... pratade jag med min mamma och fick i uppgift att hämta Angelica i Lysekil. Så då åkte vi dit och tog med henne hem...

Väl hemma efter hämtning och lämning gjorde vi mat... lax blev de idag..MUMS...
Sedan läste jag boken igen...somnade efter ca 15 sidor...=S... men sov inte mer än en kvart... då fick jag ryckt upp mig ... och läst klart den... men de tog lång tid... läste nyss klart de jag skulle inför i morn... kändes som en evighet... men nu e de gjort efter flera timmar.

Men de blir inte så mycket mer ikväll... ska slappa framför TV:en.. ska väl äta nåt snart...vet ej vad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en