lördag 28 mars 2009

Idag är de hyffsat lugnt

Sovit ut - vaknade och kände att jag sovit riktigt skönt... och var pigg...Går idag in i vecka 18 (17+0) =)

Gick upp och fixade frukost till oss... Tommas var lite trött idag... efter en kväll ute... var inte hemma förrän fyra i morse... de efter att han burit hem Jim... och sedan kunnat åka hem med min mamma och syster...
Gjort ordning lite i källaren...dammsugit... vikt tvätten... tvättat en del...att de kan bli så mycket tvätt...?!

Gjorde en pasta sallad med kassler förut som lunch ...mums..riktigt gott...
Nu kom precis Anders och Simon med ett lass cement... som vi ska ha då vi bygger altan... om några veckor...eller när de nu blir...:S
Så de ska läggas in i källaren nu..Tommas är nere och hjälper till...

Ska snart in i dushen... ska på kalas kl 16... men ska åka redan vid 15.. för Tommas får lämna av mig hos mamma... så åker jag med dem... dit... vi ska till Anders syster...
Tommas ska till Grundsund och döma innebandy..så han får dyka upp senare...:/

Men men nu har jag inte mycket mer och skriva...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en