måndag 30 mars 2009

Snart en kväll framför TV:en

Idag har jag jobbat tidigt... men slutade inte 13 för de utan... vi hade pedagogisk måndag idag... så de var mellan 13.15 - 14.45 så åkte från jobbet vid 15. Då jag pratat med chefen och så först...=)
Sedan var de hem... och åka vägen om banken på vägen hem... men dem hade stängt... stänger 15... jag blir så trött... vilka människor hinner dit då...:/
Skulle betala in till vattenloppet som är den 13 maj... ett gäng på jobbet skall vara med och gå...=)
Men fick lösa de hemma.. maila och annat..:/

Sedan kom Tommas hem... men de var inte mer än en timme han var hemma... sedan åkte han till Uddevalla... och skulle göra löptest... (han ska döma fotboll i år...då måste man klara vissa längder mm för att få kortet)
Hoppas de går bra...
Då han åkte så kilade jag ut i blåsten och gick mig en sväng runt kyrkan... kikade in på farfars grav... :) Då jag gick iväg på promenaden - fick jag se att mäklaren var inne i grannens hus... antar att de ska sälja nu då... han som bor där är på hemmet... så de är förståligt.. barnen kan ju inte ha de stående heller... de förfaller ju bara! Vore kul om de blev några yngre som köpte det..=)

Känns bra då man har gått en sväng ... och nu är man ny duschad... gott...ska snart äta nåt...börjar bli hungrig...
Som sagt ikväll skall jag se på TV - Unga mödrar, Sjukhuset (premiär idag), Familjen annorlunda och Spårlöst. =) Kvällen e räddad...

1 kommentar:

  1. Grattis! Läste precis att ni väntar en liten! Va kul! :) Kram

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en