onsdag 4 februari 2009

TTrrööttt!!!!

Japp det har varit en låång dag...! Började sent.. så lite sovmorgon var de ju..=) Men upp och äta... komma igång och de var inte lätt idag!
Men tids nog kom jag iväg...

Har vart ganska mycket på jobbet idag... ledsna, snuviga barn...:S... men men så e de ibland..! Var ute på förmiddagen... gott väder... men blev kallare och kallare... hmhm snö på väg?... eftermiddagen kom... mellanmålet var över... i gick ut med barnen... eller Tove gjorde..jag tog disken.. Sedan gick jag ut vid kvart i fyra... då Tove skulle gå hem...då började de och snöa...:/ och det blev då bara mer och mer... snacka om flingor... men vitt och fint blev det ju!... men men de har hållt i sig hela kvällen... men nu verkar de inte snöa... får väl se hur de ser ut i morn då man vaknar..!

Kom hem och vände idag .. hann äta lite.. sedan var de iväg till träningen med killarna..! den gick ganska fort idag... tur de ...e ju seg som sagt...
Hemma igen... ja då var de dags och packa... =)...
Tittat på arga snickaren... han e lika nice varje gång ...att han orkar..!

Nej nu har jag inte mer och skriva...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en