torsdag 5 februari 2009

varför så stressigt...

Hela veckan har varit uppbokad med olika aktiviteter...:S
I dag har dagen gått ganska så fort de har varit och göra på jobbet hela tiden...=) Många barn och så...gott de är friska! Då jag kom hem vid fyra... åt jag lite... kollade mail med mera ...

Åkte med Tommas till Brastad vid kvart i sex... åkte då till mamma... sedan gick vi två till Goodtown - de hade damernas afton där i kväll..! Var en hel del folk och de var trevligt... jag köpte dock inget men de gjorde mamma..!=)

Sedan fick jag skjuts hem... var hemma vid halv nio... tittat lite på Tv... kollar nu runt på nätet... ska packa lite mer saker...
Innan sängen - ska ju upp tidigt i morn...kram

1 kommentar:

  1. Fundera oxå på om jag skulle till goodtown men det kändes inget för mig.. =)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en