tisdag 3 februari 2009

Tisdag...

I går måndag... var de en långa dag...jobbade mellan passet... och sedan var de hem och vända kändes de som...! var hemma en kort stund och sedan åkte jag tillbaka till Brastad för möte med ungdomsgruppen...=/ men men så e de... och de gjorde att jag missade första avsnittet på annorlunda familj..! men de kommer fler...och kanske i repris..!

Idag har jag vart tidig... Skönt men var trött i morse som tur var ändå att jag sov bättre i natt... än i går natt.. börjar bli förkyld...!... men men så e det.!
Idag på jobbet har vi haft samling..pratat om former... speciellt triangel och cirkel...barnen är så duktiga...dem kan detta..!=)
Vart ute i de friska vädret..! Gott...och idag var de tisdag och inga cyklar..."cykel fri dag"

När jag åkte hem ...åkte jag vägen om banken...affären... innan jag väl landa hemma...! då gjorde jag mig en lättare lunch... och kikade mailen ... skriver nu bloggen ... men ska snart göra mig i ordning för i kväll ska jag på möte i Uddevalla...nåt som SISU har...information om nåt... hoppas de är bra... och inte blir för sent..! men men ska kila...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en