söndag 1 februari 2009

Oj inte skrivit på några dagar

I fredags jobbade jag sent - till halv sju..vart en lugn dag, inte så mycket barn! Väl hemma hade Tommas städat - vi gjorde mat och Tommas föräldrar kom på besök...! Trevligt.

i går var vi hemma hela dagen jag åkte till pappa vid kvart i två - skulle äta mat där... Tommas kunde ej följa med - han var ute med jobbet i går kväll och skulle hem till en kollega halv fyra...=S... Maten var god hos far... syskonen var där..! När jag åkte därifrån åkte jag direkt till Munkedal - Linus spelade fotbollscup där i går kväll... så jag var hemma vid 12...sent men men... Tommas kom hem 02.45... lugn... men luktade som en hel sprit fabrik...=(=S...

Idag... upp ganska tidigt - ingen sovmorgon inte...! Skia gå Bas 1 ledarutbildning i fotboll och i dag är det första gången... i SAIS klubbhus mellan 9-17...=/ Lång dag...hoppas det är bra..!

Men men måste kila.. så jag får med mig allt...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en