tisdag 17 februari 2009

=)

I dag hade jag lite sov morgon...=) Inte alls fel... kände mig så seg då jag vaknade till när Tommas gick upp halv sex...så de var skönt att kunna sova en stund till =)
Återigen haft en lugn dag på jobbet - 8 barn under hela dagen... vart ute och åkt pulka på förmiddagen - var kallt, men barnen hade super kul. Blev film på stora vilan - Nicke nyfiken, något som barnen gillade...=) Efter vilan var det inte lång stund över för lek...utan sångfröken Angelica dök upp ... och det var dags för sångsamling med alla barn på förskolan - sedan fick de stora 5 åringarna ha rytmik med henne...=)
Sedan mellanmål ... och gå ut...

Jobbade till halv sju...alltså sen sent... plockade undan lite från färgen blå och började förbereda... ska dra igång färgen grön på torsdag...=)
Och formen Kvadrat...=)

Då jag åkte hem fick jag se att bilen ville ha mer bensin... så de fick ordnas.. sedan ringde jag far... kollade om han var hemma... det var han..=) jag åkte dit åt lite mat...och fikade lite...!

Sedan hem och se på Bygglov..=)

Nu vankas de snart sängen. E väldans trött idag..=/

Inte långt kvar nu Marie-Louise - väntar med spänning..=) Hoppas du får fixat lite hemma... vi höres på torsdag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en