fredag 20 februari 2009

Oj, ser att jag vart slö med och skriva

Men det har varit fullt upp...
I onsdags... jobbade jag mellan... åkte hem efter jobbet, åt lite mat... sedan var de direkt på träning med killarna... När jag kom hem efter det så var jag helt slut...=/
I går... var jag tidig på jobbet... skönt.. hade en lugn dag... var ute och åkte massa pulka... de är ju kanon väder för det...=)
Åkte hem grejade lite... åt lite ... sedan var vi i väg och gjorde lite ärenden... på eftermiddagen...
Vä hemma igen... var de lite tvätt och annat som skulle göras...! Sedan åkte vi till Brastad... Tommas på träning och jag skulle ha möte angående träningstider på skolans fotbollsplan... Var dock ingen stor uppslutning... men var snart avklarat... tjötade om en del annat oxå...=)
I dag... började jag sent - hade bara fem barn idag... lugnt alltså..! Jag mötte upp Tove och Lisa med barnen nere på stan... de var där halv tio... då gick vi och fika på Björsells =9 MYSIGT! Efter de gick vi till bibblan... där barnen kollade i lite böcker... vi lånade med oss en del som rörde vårt tema "färg och form" hittade en del bra böcker och en del mindre bra. Sedan gick dem tillbaka mot förskolan... jag kilade till bilen och åkte i förväg upp... Barnen var jätte duktiga på att gå... inget gnäll eller tjat... så kul och göra saker då=)
Det var en uppskattad dag... väl tillbaka... var de super hungriga och vi fick god kyckling ...MUMS... sedan var de vila... en lugn sådan..=)
Slutade halv fem men kom ej ifrån jobbet förrän fem...=(... sena föräldrar... hmhm... och jag var den ända som kunde låsa... Katarina som är vikarie hos oss på huset varje fredag har ingen nyckel...så jag får ju stanna till sist...
Påväg hem köpte jag med mig sallad... till oss...GOTT!
Sedan slappa lite... Marie-Louise ringde ...trevligt... snart bebis för henne...=) Ska troligen hälsa på henne på tisdag... efter jobbet ... i nya lägenheten!=)
Efter de hade Tommas lag match i sporthallen... jag åkte med dit för min bror skulle vara med idag... de hade ont om spelare... tyvärr förlorade dem..=/
Nu hemma... e trött... ska snart sova... en lång dag i morn....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en