måndag 16 februari 2009

måndag igen...

Måndag... behöver man säga mer...?=/
Då man vart ute och rest....men man är snart inne i det igen...!
Barnen har saknat en ...ger en goa kramar...=)

Idag har de vart planeringsdag... vi har haft hand om några krabban barn... då de har planerat... jag har jobbat tidigt och då när jag slutade hade vi pedagogisk måndag... så alla som jobbat tidigt på mariedal, almen och tröten samlades för och ha pedagogiska diskussioner...=) Var trevligt, men dagen blir ju längre...=/

Väl hemma klockan 15... kilade jag över till farmor... hämtade posten som hon tagit hand om under veckan. Det var en del... och hon bjöd på smörgås och fika...=) Hon e för rar...

Sedan hem... bara slappa... tvätta en del sedan resan... ska ner och hänga upp det nu...och sätta på en ny!
Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en